آیا طول عمر پس از توقف دیالیز

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا طول عمر پس از توقف دیالیز

 

آیا طول عمر پس از توقف دیالیز

دیالیز درمان صرفه جویی در زندگی برای افراد مبتلا به ESRD.If بیماران تنظیم به آن است، بیماران هنوز هم می تواند یک life.However انجام، زمانی که بیماران دیالیزی باید به هیچ اهمیت در بهبود کیفیت زندگی خود را، قطع دیالیز زندگی می کنند ممکن است بهتر انتخابی برای موضوع نگران them.A در آن چیزی است که طول عمر پس از قطع دیالیز است.

هیچ یک پاسخ سریع به این question.As که کلیه ها به شدت و حتی شکست به طور کامل دچار اختلال وجود دارد، سطوح بالایی از سموم و مواد زائد در خون ساخت، منجر به یک بیماری به نام بیماران uremia.The دریافت خواهد کرد هر آنچه که داروهای لازم برای مدیریت علائم اورمی و سایر conditions.Depending پزشکی در مورد چگونه به سرعت سموم در بدن، مرگ معمولا در هر نقطه شرح زیر است از چند روز تا چند هفته.

به عنوان سموم و مایعات بیش از حد ساخت تا در بدن، بیماران ممکن است از دست دادن changes.Appetite و خاص جسمی و روحی، بیش از حد مایع، تنفس دشوار، تغییر در رنگ پوست و غیره می تواند رخ دهد را تجربه کنند. این مشکلات باعث می شود که بیماران احساس بسیار discomfortable.But اعضای مراقبت های بهداشتی می تواند کمک به بیماران مسئولیت رسیدگی به این مشکلات و رفع درد و ناراحتی ناشی از تجویز برخی از داروها.

هیچ کس می خواهید را انتخاب کنید به مرگ اگر آنها دارای choice.What جایگزین در صورتی که می توانید از شر دیالیز؟ این برای تلفن های موبایل مانند یک daydream.But از آن true.There است موارد موفق از بیماران خلاص شدن از dialysis.If است جریان خون از طریق وجود دارد کلیه ها، بافت کلیه اختلال هنوز هم می تواند ترمیم شود و عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک گزینه درمانی جایگزین برای افراد در dialysis.By بهبود میکروسیرکولاسیون در کلیه است، آن را می تواند جریان خون را در کلیه ها افزایش می دهد. در این راه، ضایعات بیشتر خواهد شد خارج از بدن توسط kidneys.Additionally فیلتر، میکرو چینی پزشکی می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا از محرک body.By از خود بازسازی بافت های اختلال کلیه، می تواند به ارمغان بیاورد بهبود عملکرد کلیوی. به این ترتیب، بیماران دیالیز کمتر و حتی از آن خلاص شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.